Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

SITE ΓΙΑ… «ΓΑΜΑ» ΕΘΝΙΚΗ


Έχω ακούσει κατά καιρούς αρκετά αρνητικά σχόλια για το επίσημο site του Πανσερραϊκού. Επειδή όμως η επαφή μου με το άθλημα είναι πολύ επιδερμική, δεν έχω δώσει ιδιαίτερη σημασία. Αν μάλιστα ισχύει αυτό που έμαθα, πως δηλαδή υπεύθυνη τύπου της ομάδας είναι η Ειρήνη Παπαδάκη, τότε οι απαιτήσεις μου από την επίσημη σελίδα της Σερραϊκής ΠΑΕ, είναι ακόμα πιο χαμηλές!

Μου επισήμανε κάποιος φίλος πως συμβαίνει κάτι περίεργο. Ο νέοπροσληφθής προπονητής του Πανσερραϊκού εν ονόματι Ανχελ Πεντράθα, πριν καλά καλά αναλάβει εργασία παρουσίασε κάποιο πρόβλημα υγείας στην πατρίδα του και τελικά δεν θα μπορέσει να προπονεί την ομάδα της πόλης μας. Το γεγονός αναφέρεται σε εφημερίδες και sites αλλά από τις Σερραϊκές σελίδες το διαβάσαμε μόνο από το serrespress. Βέβαια δεν περιμένετε να έχει γίνει και κανένα ρεπορτάζ από το blog του φίλου μας. Όπως πάντα μια αντιγραφή έχει κάνει και το ανέβασε ως νέα ανάρτηση.

Το θέμα μας όμως δεν είναι αυτό (οι κλεμμένες αναρτήσεις του serrespress ). Θέλω να σταθώ στην περίεργη σιωπή του panserraikos.eu. Σαν επίσημη σελίδα της ομάδας δεν θα έπρεπε ή να επιβεβαιώσεί ή να διαψεύσει την είδηση; Χρειαζόταν να περάσουν τόσες μέρες παραφιλολογίας για να βγει μόλις χθες απλά μια δήλωση κάποιου Χαλκίδη χωρίς όμως να υπάρχει κάποια άλλη ενημέρωση από την ομάδα;
Ειρήνη μου σε διακοπές είσαι γλυκιά μου;;;