Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

ΟΙ ΒΟΘΡΟ-BLOGGERS ΑΠΑΝΤΟΥΝ


-Όταν κάποιος υποβάλει ερωτήσεις και μάλιστα δημόσια, περιμένει έστω κάποιες απαντήσεις. Ο Σαββίδης δεν απαντάει σε τίποτα από αυτά που ρώτησα!!!

-Για ακόμα μια φορά αυτοαποκαλείται «δημοσιογράφος» χωρίς όμως να απαντάει το που και το πώς έλαβε αυτόν τον «τίτλο».

-Η συκοφάντηση (αν υπάρχει) αποδεικνύεται με στοιχεία. Εγώ «συκοφαντώ» και εσύ αν όντως είσαι θύμα, την καταρρίπτεις με στοιχεία. Δεν «πετάς την μπάλα στην κερκίδα».

-Όσο για απειλές, ύβρεις, εκβιασμούς και διάφορα άλλα που λες πως δέχεσαι, είναι όροι που εγώ δεν ξέρω. Αν εσύ τα ξέρεις, πες μας και εμάς να τα μάθουμε. Τα ξέρεις;

-Όντως έχεις σπάσει κάθε ρεκόρ στις αναρτήσεις μου. Φταίω εγώ που εσύ είσαι…Σαββίδης;;;

-Προσωπικά δεδομένα;;; Χέστηκα για την προσωπική σου ζωή και τα άλλα. Η δημόσια εικόνα που παρουσιάζεις με ενδιαφέρει και με αυτή ασχολούμαι. Άσε που εγώ κάποιες απλές ερωτήσεις έκανα. Δεν σου καταμαρτύρησα κάτι.

-Αν η δικαιοσύνη εντοπίσει πραγματικά ποινικά κολάσιμες πράξεις στις αναρτήσεις μου, τότε με χαρά να δεχτώ τις συνέπειες. Αν όμως δεν υπάρχουν (που δεν υπάρχουν), τι θα γίνει με τις ψευτοαπειλές σου;

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ BLOGGERS: Διαβάστε τον Πανούλη και να είστε καλά παιδιά γιατί θα σας κάνει μήνυση!!!




P.S. Σαββίδη, σοβαρέψου. Είσαι πια μεγάλο παιδί!