Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ

Έλαβα ένα e-mail πριν από λίγο, από κάποιον "τυχαίο" αναγνώστη. Εδώ βγαίνουν όλα στη "φόρα" και οι απαντήσεις είναι για όλους.

2009/6/5 ............. <.............@gmail.com>
agapite file/fili
epesa kata lathos pano sto blog sou diavasa kapia apo ta sxolia
sou . pragmatika mou ekane entiposi. krineis anthropous me tosi
lysa kai menos pou pou kapios efkola ponireuete oti eise kai
esy tis klikas. milame gia antrhopous pou douleyoun gia 3 kai 60
h gia pedia pou douleyoun sklira gia na zisoun oxi gia
evangelatous. aviata vgenei to symperasma oti eise enas akoma apo
aftous aplos se troei h mavri zilia.
ena eine to sigouro h serres grafonte me 2 R logo ton
pleonazonton roufianon. kali epityxia sto ergo sou. olopsixa.


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ:

Λύσσα και μένος. Ωραίες λέξεις. Δεν διάβασα όμως πουθενά τη λέξη ψέμα. Αν υπήρχε το ψέμα τότε οι λέξεις λύσσα και μένος θα ακούγονταν πιο σωστά.
Ρουφιάνος. Ακόμα μια ωραία λέξη. Δεν την λέει όμως ούτε ο περιπτεράς της γειτονιάς μου ούτε και ο κουλουρτζής της Ενορίας μου. Γιατί αυτοί είναι ταπεινοί άνθρωποι και δεν καβάλησαν ένα καλάμι, δεν δημιούργησαν μια σελίδα στο ίντερνετ, δεν δουλεύουν σε κάποιο άλλο Μ.Μ.Ε και δεν το παίζουν ρεπόρτερ, δημοσιογράφοι, συντάκτες, διαχειριστές, Blogερ και διάφορα άλλα τέτοια όμορφα. Αν το έκαναν αυτό θα γνώριζαν και αυτοί τη λέξη ρουφιάνος.
Τρεις και εξήντα. Ωραίο ποσό για μισθό. Το ίδιο ποσό παίρνει και ο οικοδόμος από το απέναντι γιαπί. Δεν τον είδα όμως να συμπεριφέρεται σαν κάποιους της κλίκας μου όπως λες. Διαθέτει ταπεινότητα και σεμνότητα. Οι της "κλίκας" μου πως συμπεριφέρονται;
Φίλε τυχαίε αναγνώστη, τον Ξανθόπουλο τον ηθοποιό και τις ταινίες του τις ξέρεις; Κάποτε με συγκινούσαν ιδιαίτερα. Όταν όμως κολύμπησα στα σκ..τα, έγινα χονδρόπετσος και έμαθα να λέω την αλήθεια ή έστω αυτό που θεωρώ εγώ αλήθεια...με μένος και λύσσα. Παλαιότερα μπορεί να με συγκινούσε η δακρύβρεχτη επιστολή σου.