Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΞ

“Όταν τα βάζεις με κάθε «δημοσιογράφο» ξεχωριστά, όλοι οι υπόλοιποι συμφωνούν μαζί σου. Αν τα βάλεις ταυτόχρονα με όλους, συμμαχούν εναντίον σου”.
Αυτό με δίδαξε ο δάσκαλος μου στην… πυρηνική ιατρική. Γιατί δεν σας το είπα. Είμαι πυρηνικός γιατρός. Αυτό αποφάσισα να λέω ότι είμαι από δω και πέρα. Δημοσιογράφοι κάποιοι, πυρηνικός επιστήμονας εγώ. Ότι δηλώσει ο καθένας!!!

Ίακχε, λες πως έχω «πάθος» με τον Σαββίδη; Που ξέρεις, μπορεί και να τον γουστάρω.
Λες επίσης πως βοηθώ τους «διώκτες» των ανώνυμων blogs. Που ξέρεις, μπορεί και να είμαι προβοκάτορας και προσπαθώ να διεμβολίσω τα blog από “μέσα”.
Θα σου απαντούσα, αλλά νομίζω πως θα πάει “τζανπα” η προσπάθεια και το αποτέλεσμα θα θεωρηθεί “τεχνιτό” !




Πολλές οι προσπάθειες για το ποιος είμαι. Στην αρχή με λέγανε κάποιοι Άκη. Ίσως τους βόλευε και ίσως να ικανοποιούσε τη δική τους κακία. Αργότερα άρχισαν να σκέφτονται πιο σφαιρικά. Η Φωτεινή είπε κάποιος και τον ακολούθησαν αρκετοί σε αυτή την άποψη. Κάποιος πιο έξυπνος πίστεψε πως μπορεί να είναι και ο ίδιος ο Αλέξανδρος. Τελευταία ακούστηκε το όνομα της Άννας. Καλή σκέψη και αυτή. Αν έχεις φαντασία, πλάθεις τρομερές ιστορίες. Ακούστηκαν ονόματα και μου ήρθαν και e-mails που με αποκαλούσαν Λάζαρο, Γιάννη, Αριάδνη, Σάκη, Βασίλη, Μάχη, Ζωή και διάφορα τέτοια. Ποικιλία να υπάρχει. Το κορυφαίο όμως ήταν όταν 2-3 πίστεψαν πως πίσω από αυτό το blog κρύβεται ο ίδιος ο Πανούλης. Σου λέει, πως γίνεται να «προβάλλεται» τόσο αυτός. Μήπως τα γράφει ο ίδιος για να αυτοπροβληθεί, να αυτοδιαφημιστεί (η δυσφήμιση είναι η καλύτερη διαφήμιση) και να φανεί και στα μάτια του κόσμου σας ο καημένος που βάλλεται αναίτια και απρόκλητα από παντού; Βρε τον «κερατά», μέχρι που έφτασε!!!

P.S. Ο τίτλος μπορεί να αναφέρεται σε μένα αλλά μπορεί να αναφέρεται και σε … σένα!