Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΠΙΑ


Τι θα κάνω εγώ με αυτό το παιδί;
Συνεχίζοντας το σπουδαίο δημοσιογραφικό του έργο, θέτει για άλλη μια φορά ισχυρή υποψηφιότητα για Πουλιτζερ. Μια ακόμα αποκλειστικότητα βρίσκουμε στη σελίδα του που κάνει κάθε άλλο δημοσιογράφο να ζηλεύει για την πρόοδο που έχει ο Πανούλης.
Αποκλειστική-αποκαλυπτική-σοκαριστική συνέντευξη από την Έφη Θώδη κατάφερε να εξασφαλίσει το τσακάλι μας.
Σε μια απέλπιδα προσπάθεια κάποιων να "αποτελειώσουν" την φουκαριάρα, είπε να βοηθήσει και ο Σαββίδης. Άξιος... ο μισθός του των 600 Ευρώ.

P.S.Ι Στη στήλη του MEDIA αναφέρεται πιθανότατα σε μένα. Με ευχαριστεί για την συχνή μου αναφορά σε αυτόν και λέει χαρακτηριστικά "Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει ...". Βρε κακομοίρη, τι να ζηλέψει κάποιος από σένα; Να αναφέρω κάποια χαρίσματα σου;
P.S.ΙΙ H στήλη MEDIA γιατί λέει πως ασχολούμαι μαζί της; Εγώ με τον Πανούλη ασχολούμαι. Ή μήπως και τα MEDIA τα γράφει αυτός;;;
P.S.III Άσε που διορθώνει κάποια πράγματα εξαιτίας μου. Το Blog του το είχε παραπεταμένο εδώ και ένα μήνα,με το που το έγραψα το άλλαξε. Τώρα δεν θα σχολιάσω την αλλαγή. Το έκανε να έχει Σερραϊκά Blogs. Εμένα όμως δεν με έβαλε που τον αγαπάω τόσο πολύ, που θα τον πάω άτα, θα του πάρω κοκά,θα του πάρω τσοκολάτα...