Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΑΦΗΣΕ ΤΟ


 Κάποιος φίλος μου με αφορμή αυτό το blog μου είπε πως είναι "χτύπημα κάτω από τη μέση" όταν αναφέρομαι σε site που δεν ανανεώνουν την θεματολογία τους. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε αλλά η δική μου άποψη είναι διαφορετική. Έχεις ρε φίλε ένα blog ή μια ιστοσελίδα. Τι την κρατάς ανοικτή αν δεν ανανεώνεις την θεματολογία, αν δεν κάνει αναρτήσεις ή δεν προσθέτεις γενικά ύλη. Κλείστω αν είναι το μαγαζί να τελειώνουμε!
Ειδικά αν πρόκειται για σελίδες με Σερραϊκό περιεχόμενο ή Σερραϊκό όνομα, είμαι κάθετος. Υπάρχει μια σελίδα με όνομα serrestoday.gr . Ψάχνοντας την καλύτερα έμαθα πως την επιμελείται κάποιος ... Dr. Πασχαλίδης Κώστας!!! Τώρα δεν θέλω να σταθώ στο "Dr."  αφού δεν είναι δουλειά μου (άλλωστε στην Ελλάδα ότι δηλώσεις) αλλά στο περιεχόμενο της σελίδας. 
Έχεις ρε φίλε δόκτωρα μιας σελίδα, έχεις δεσμεύσει ένα domain με το όνομα serrestoday, μπαίνουν επισκέπτες από όλο τον κόσμο για να δούνε μια Σερραϊκή ιστοσελίδα και τι βλέπουν; Ειδήσεις και θέματα τουλάχιστον πριν δυο ετών και παλαιότερα. Αυτό είναι Σερραϊκή ενημέρωση; Έτσι προβάλουμε την πόλη και το Νομό μας; 
Το να ανοίξεις ένα Blog ή μια σελίδα είναι πανεύκολο. Το να μπορείς όμως να την υποστηρίξεις θέλει όρεξη και δουλειά. Αν δεν την έχετε τουλάχιστον μην προσβάλλεται τις Σέρρες.