Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ


Επανέρχομαι στην Αριάδνη και στο θέμα με τους "φουκαράδες" κερασοπαραγωγούς, όχι για τίποτε άλλο, απλά γιατί η ίδια με προκάλεσε με τις πρακτικές της. Στο blog της λοιπόν απάντησε για την ανάρτηση μου σχετικά με το άρθρο της για τα "καραγκιοζόσπιτα". Αφού λοιπόν με αποκάλεσε αυτόκλητο δικηγόρο των "φουκαράδων", με κατηγόρησε πως δεν κατάλαβα ΤΙΠΟΤΑ απ'οσα έγραψε και διάφορα τέτοια. 
Απάντησα στο σχόλιο της και είπα πως δεν είμαι αυτόκλητος αλλά με κέρασαν ένα κιλό κεράσια και έτσι αποφάσισα να τους υπερασπιστώ. Δηλαδή δεν έχουν δικαίωμα οι δημοσιογράφοι να παίρνουν δωράκια από διάφορους για να προβάλουν κάποια θέματα; Έ Αριάδνη, δεν επιτρέπεται; Για πες μας εσύ που τα ξέρεις καλύτερα;
Επίσης στο σχόλιο μου τη ρώτησα αν τελικά επενέβη η Νομαρχία, ο Δήμος, η εφορία, η αγορονομία και οι υπόλοιπες αρχές που η ίδια "προσκάλεσε" να επέμβουν. Απλά να μας πει αν το άρθρο της είχε αποτέλεσμα και αν το "δόσιμο" της είχε αποτέλεσμα. 
Το σχόλιο μου τελείωνε με μια ακόμα ερώτηση προς την γνωστή πολυθεσίτισσα δημοσιογράφο. Αν δηλαδή αυτό που κάνει συχνά-πυκνά μέσα από τη στήλη της λέγεται "έμμεση διαφήμιση". Γιατί τόση σπουδή σε μερικά θέματα που μοιάζουν καθαρά με διαφημίσεις; Γιατί μας προτρέπει να αγοράσουμε βουβαλίσιο κρέας συγκεκριμένα από κάπου ή γιατί το καζαν-ντιπι της Λίνας είναι το καλύτερο και διάφορα τέτοια;
Αυτό όμως τελικά που έκανε η φίλη μου η Αριάδνη, με εξέπληξε. Προχώρησε σε μονομερή "συμψηφισμό". Έσβησε το σχόλιο της και μαζί και το δικό μου. Ακολούθησε λοιπόν την γνωστή της τακτική, "Μεταξύ κατεργαρέων...". Αυτά όμως δεν περνάνε σε μένα. Όλα στο φως και όχι στα διαγραμμένα σχόλια! Τα έσβησες στο Blog σου Αριάδνη; Θα τα δημοσιεύσω εδώ! Μάλλον η προκλιμακτηριακή περίοδος μας επηρεάζει πολύ!