Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΠΟΙΩΝ



Διάβασα σε κάποια ανάρτηση του mpugatsa.blogspot.com με τίτλο "Γιατί τόσο μίσος..." που περιέχει και παρακάτω φωτογραφία που παραθέτω.



12 Σεπτέμβριος 2009
Γιατί τόσο μίσος...

H φωτογραφία είναι από το email ενός αναγνώστη που την έστειλε στο blog με το εξής σχόλιο : "Γιατί αυτή η μανία του serresite με τον Σαββίδη ; Μπορείς να το εξηγήσεις ;"

Ναι φίλε μου μπορώ.
Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος είναι πολύ κοντά με την Ι.Τ.Α. Το αποδεικνύουν τα γραφόμενα του αλλά και η διαφήμιση στο site του , η συγκεκριμένη/μενος που φέρεται να είναι πίσω από το blog είναι έμμισθη υπάλληλος τους και φοβάται μην τυχόν και χάσει την θέση της/του . Βρήκε τα κορόιδα και τα “δουλεύει” μπράβο της.


Δεν έχω σκοπό να σχολιάσω τις χαζομάρες που γράφει. Με ενδιαφέρει το mail και η φωτογραφία.
Εδώ λοιπόν έχουμε ένα πολύ σοβαρό θέμα! Ο φίλτατος blogger ισχυρίζεται πως έλαβε την φωτογραφία από κάποιον άγνωστο. Αν είναι αλήθεια αυτό, θα ήθελα να τον ενημερώσω πως η φωτογραφία είναι πλαστή. Είναι πλαστή γιατί έχει προστεθεί εσκεμμένα μια φράση που αλλάζει όλο το ύφος της απάντησης μου. Όποιος διαβάσει αυτό που έγραψα, καταλαβαίνει πως δεν έχω κάτι προσωπικό με τον Σαββίδη. Με την φράση που τεχνηέντως έχει προστεθεί, αυτό το «Αξίζει την καταστροφή», κάποιος προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ύποπτα το μήνυμα. Επίσης ο αποστολέας του mail δεν λέει για ποιο λόγο του απάντησα. Μήπως αυτός προσπαθεί να με παρασύρει; Μήπως αυτός νομίζει πως θα εκμαιεύσει κάτι; Για διαβάστε κάποια από αυτά που μου γράφει και δείτε τι του απαντώ. Έχω σβήσει κάποια πράγματα γιατί δεν είναι για δημοσιεύση αφού είναι κατά 99% ψέματα. Επίσης πρέπει να πω πως μου έστειλε και κάποιες ακόμα παπαριές, τάχα αποκαλύψεις για τον Σαββίδη, τις οποίες δεν χρησιμοποίησα γιατί υποπτεύθηκα πως κάτι υπάρχει από πίσω!
Μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία τι μου γράφει, και μπορείτε να δείτε τι πραγματικά του απαντώ.


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ E-MAIL




Είμαι αναγκασμένος για άλλη μια φορά να πω τα εξής:
-Το blog αυτό ασχολείται μόνο με sites και Blogs. Δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσωπα και δεν έχουμε τίποτα προσωπικό με κανέναν.
-Όλα τα e-mails που δέχομαι υπάρχουν αποθηκευμένα και είναι στη διάθεση κάθε αρχής εφόσον χρειαστεί. Φυσικά εγώ μηνύσεις δεν κάνω αλλά αν χρειαστεί να υπερασπίσω τον εαυτό μου, φυσικά και θα βγούνε όλα στον αέρα.
-Θα ήθελα να πω πως ο τρόπος γραφής αυτού μου έστελνε τα επίμαχα e-mails μου θυμίζει έντονα τα γραπτά του mpugatsa.blogspot.com. Θα ήθελα να μου απαντήσει αν κάνω λάθος. Το γράφω με κάθε επιφύλαξη. Ίσως να κάνω λάθος.
-Σαββίδη σε λάθος μέρη ψάχνεις τους εχθρούς σου. Ψάξ'το καλύτερα.
-Νιώθω την αδικία να με πνίγει. Εμένα μηνύσεις και κάποιους άλλους, όχι;;;