Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ;;;


Το έχω γράψει πολλές φορές και θα σας το θυμίσω για άλλη μια φορά. Το blog αυτό ασχολείται αποκλειστικά με το σχολιασμό Σερραϊκών blogs και sites και όχι με την ειδησεογραφία. Άρα το τι γίνεται με τις εκλογές και τους υποψηφίους με αφήνει παγερά αδιάφορο. Θα κάνω όμως μια μικρή εξαίρεση γιατί ίσως υπάρχει κάποιο «θέμα».
Τα περί μηνύσεων και λοιπών εναντίων Σερραϊκών blogs λίγο πολύ τα ξέρετε. Επειδή όμως εγώ δεν τα ξέρω ακόμα επίσημα, δεν έχω κάποια ενημέρωση, ενόχληση, πληροφόρηση, δεν ασχολούμαι περισσότερο. Με κάθε επιφύλαξη όμως είμαι υποχρεωμένος να μεταφέρω κάτι που μου έγινε γνωστό μέσω e-mail. Σύμφωνα λοιπόν με δυο διαφορετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχω λάβει, ο γνωστός μηνυτής κατέθεσε τη μήνυση-μηνύσεις του μέσω της δικηγόρου του Δήμητρας Παναγιωτάκη. Αυτό φυσικά το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη και δέχεται κάθε διόρθωσης. Έχω κρατήσει όμως τα e-mails που με ενημέρωσαν για την μήνυση που κατέθεσε εναντίον μου, για λογαριασμό πελάτης της (επαναλαμβάνω) η κυρία Παναγιωτάκη και μπορώ να τα παρουσιάσω αν τελικά αποδειχτούν ψευδή.
Εδώ λοιπόν μπαίνει ένα δίλημμα για μένα και ίσως και για αρκετούς από τους χιλιάδες Bloggers. Θα ψηφίζατε ποτέ κάποια που στρέφεται εναντίον της ελευθερίας του λόγου των blogs;
Θα μου πείτε πως η κυρία Παναγιωτάκη δεν μηνύει η ίδια κάποιο blog αλλά απλά κάνει τη δουλειά της. Συμφωνώ απόλυτα, δεν είπα κάτι αντίθετο, απλά ήθελα να επισημάνω το γεγονός. Άλλοι ασχολούνται με άλλα που έχει κάνει η Παναγιωτάκη στο παρελθόν (Νομαρχιακές εκλογές κτλ) αλλά εμένα για την ώρα με ενδιαφέρει η μήνυση.
Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσω από την κυρία Παναγιωτάκη ή κάποιον από τους συνεργάτες της ή ακόμα και από τον γνωστό μηνυτή, να μου στείλει ένα e-mail και να μου διαψεύσει το γεγονός εφόσον δεν ισχύει κάτι τέτοιο ώστε να διορθώσω και εγώ την ανάρτηση. Εγώ δεν θέλω να το πιστέψω, αλλά θέλω να το ξέρω και επίσημα. Και μάλλον θα θέλουν να το μάθουν και πολλοί άλλοι bloggers.