Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΡΙΑΔΝΗ


Θα ήθελα να στείλω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, τις θερμότερες ευχές στην φίλη μου την Αριάδνη. Να είναι πάντα καλά, υγιής και ευτυχισμένη και πάντα χαμογελαστή. Να διατηρήσει τις υπάρχοντες θέσεις εργασίας της και να της πολλαπλασιάσει. Να ξεφύγει από τα στενά πλαίσια της ανταποκρίτριας και τώρα με την αλλαγή των «πραγμάτων» να φάει μέχρι και τη Χούκλη.
Αριάδνη μου αν και με στεναχώρησες τον τελευταίο χρόνο, εγώ θα σ’αγαπώ πάντα. Σου εύχομαι τα καλύτερα και θα σου θυμίσω τη λαϊκή σοφία «όποιος μπλέκει με τα πίτουρα…». Εσύ μια επαγγελματίας δημοσιογράφος, μέλος ενώσεων και καταξιωμένη στο χώρο, τι δουλειά έχεις με τους τσαρλατάνους; Τι δουλειά έχεις με τα δικαστήρια και τις μηνύσεις;
Τέλος πάντων, ας τα αφήσουμε τώρα αυτά. Είναι μέρα χαράς και ευχών. Χρόνια Πολλά Αριάδνη μου!!!