Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ

Για αρχή πρέπει να ξεκαθαρίσω πως αυτή μου η ανάρτηση δεν έχει απολογητικό χαρακτήρα και τόνο. Από τη μία το θεωρώ αδυναμία κάτι τέτοιο και από την άλλη έχω σκοπό να απολογηθώ, εκεί που πρέπει, όταν πρέπει, με τον τρόπο και τα στοιχεία που πρέπει και αν καλεστώ.

Στην παρούσα φάση απλά θέλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα περισσότερο για τους μη «εμπλεκόμενους» αναγνώστες που διαβάζουν και νομίζουν πως ζούμε σε «μπανανία» και ότι ο καθένας μπορεί να μηνύει ή να σέρνει στα δικαστήρια όποιον του χαλάει τη «ζαχαρένια».

Επίσης θα πρέπει να ενημερώσω πως επίσημα δεν γνωρίζω αν πραγματικά έχει κατατεθεί μήνυση-σεις εναντίον μου όπως έχει γραφτεί σε κάποιο Blog, αν όντως υπάρχουν μάρτυρες κατηγορίας αυτοί που γράφτηκαν. Καλό λοιπόν θα ήταν σε πρώτη φάση να ενημερωθώ αν υφίσταται κάτι τέτοιο είτε από τον μηνυτή-τες, είτε από τους αναφερόμενους ως μάρτυρες κατηγορίας ή ακόμα και από την δικηγόρο που έχει αναλάβει την υπόθεση. Στο e-mail μου έχω δεχτεί απειλές, βρισιές, καταγγελίες, ερωτήσεις αλλά τίποτα σχετικά με το θέμα. Για την πρόοδος της συζήτησης όμως θα κάνω μια «υπόθεση εργασίας» και θα δεχτώ πως πραγματικά ισχύει πως έχω μηνυθεί.

Μπορώ να δεχτώ τη μήνυση αν έχει σκοπό απλά την αποκάλυψη της ταυτότητας μου. Δηλαδή μιλάμε για την ικανοποίηση της περιέργειας κάποιων. Γιατί αν κάποιοι νομίζουν πως αυτή η «αποκάλυψη» θα με εμποδίσει ή θα με σταματήσει γελιούνται. Αντίθετα μπορεί να με βοηθήσει κιόλας κάτι τέτοιο ώστε από ακίνδυνες «κουτσομπολίστικες» και χιουμοριστικές κρίσεις και επισημάνσεις να περάσω σε πραγματικές επώνυμες καταγγελίες σε ότι έως τώρα απλά αναφέρω στο blog. Δόξα το Θεό υπάρχουν πολλά «στραβά» έως και παράνομα που επώνυμα πια δεν θα με εμποδίζει τίποτα να τα καταγγείλω. Αν πια οι μηνυτές μου δεν έχουν τίποτα να κρύψουν, ως αναμάρτητοι ας ρίξουν την πέτρα αψηφώντας πως κυρίως το δικό τους σπίτι είναι… γυάλινο!

Μηνύθηκα λένε οι πληροφορίες για όσα αβάσιμα , ψευδή και συκοφαντικά είχαν αναγραφεί εδώ. Ποια είναι τα αβάσιμα ρε παλικάρια; Ποια είναι τα ψευδή; Ποια τα συκοφαντικά;
Εγώ έως τώρα έχω κάνει μόνο κρίσεις προσωπικές για κάποια sites ή blogs. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να κρίνει σαν απλός πολίτης αυτά που διαβάζει σε κάποιο Μ.Μ.Ε;;; Υπάρχουν στο διαδίκτυο σελίδες που είναι στο απυρόβλητο; Ή μήπως οι μηνυτές μου θέλουν ο κόσμος να τους διαβάζει και να δέχεται αφιλτράριστα όσα γράφουν; Ευαγγέλιο το γραφόμενα τους!!!
Συκοφαντία: (Η) (Ουσ.) Η ψευδής κατηγορία που εκτοξεύεται ηθελημένα εναντίον κάποιου με σκοπό να τον βλάψει.
Διαβάσατε κάπου από μένα κάτι συκοφαντικό; Που και πότε; Για δείξτε το και σε μένα. Εγώ κάποια ερωτήματα έχω απευθύνει κατά καιρούς σε κάποιους και περίμενα κάποιες απαντήσεις. Γιατί δεν απάντησε κανείς; Απαγορεύονται οι ερωτήσεις; Απάντησε κανείς μέσω της σελίδας του ή έστειλε διάψευση σε μένα και δεν το ανέφερα; Εδώ μέχρι και τα υβριστικά mails που μου στέλνουν δημοσιεύω. Στεγανά δεν υπάρχουν εδώ!
Έχω γράψει κάτι ψευδή; Ποιο και πότε; Για ποιόν; Για δείξτε το μου. Και αν ακόμα γράφτηκε κάτι που δεν ήταν σωστό ή από λάθος πληροφόρηση αναγράφτηκε, υπήρξε ποτέ καμιά διάψευση; Μου έστειλε κάποιος «θιγμένος» μήνυμα για επανόρθωση ή διάψευση και δεν το δημοσίευσα; Γνωρίζετε το άρθρο 3,παρ. 12 του νόμου 2328/1995; Στην κατάθεση μήνυσης για συκοφαντική δυσφήμηση ευθύνη φέρει και ο θιγόμενος. Καταθέτει μήνυση γιατί θίχθηκε; Έκανε ότι ήταν δυνατόν να αποκατασταθεί η φήμη του; Ή δοθείσης ευκαιρίας ωσάν αρπακτικό στρέφεται ενάντια στο μέσο ενημέρωσης γα να το σβήσει από τον χάρτη; Ο θιγόμενος ΖΗΤΗΣΕ επανόρθωση; ΟΧΙ . Άρα ευκαιρία έψαχνε να φιμώσει το blog!!!

Κύριοι και κυρίες. Το θέμα τελειώνει για μένα εδώ. Λίγα από αυτά που είχα στο μυαλό, σας τα έγραψα. Τα υπόλοιπα είπαμε… στα δικαστήρια. Κλείνοντας θα ήθελε να ξεκαθαρίσω πως είμαι στεναχωρημένος που δεν είμαι ο πρώτος διαχειριστής blog που υποβάλλεται μήνυση στα Σέρρας. Θα είμαι όμως ο πρώτος που δεν θα κλείσω το blog ότι και να γίνει. Πραγματικά “ Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται“. Και επειδή αυτά είναι μόνο λόγια κάντε υπομονή και θα δείτε!!!



P.S. ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΗΝΥΤΕΣ ΜΟΥ.
Όποιος αποδεδειγμένα έχει υποβάλει μήνυση εναντίον μου ας επικοινωνήσει μαζί μου για να του αποκαλύψω την ταυτότητα μου. Μην ψάχνεται τζάμπα. Μπορεί να το γουστάρω και πιο πολύ έτσι.