Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

ΕΠΕΙΔΗ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ...


............ προς Εμένα
προβολή λεπτομερειών 21 Ιουλ (Πριν από 2 ημέρες)
Xereis giati se ekane minisi o Savvidis? Epidi eipes pos tha grapseis se pio komma anikei. Ta panta tha mporouse na antexei alla oxi na tou steriseis ta oneira. Pantos einai gnosto pos einai karga.........................................................................................


Καλά που μου ήρθε το παραπάνω e-mail και μου θύμισε την εκκρεμότητα που είχα αφήσει. Τώρα μάλιστα που έχω χεστεί από το φόβο των μηνύσεων και ακολουθώντας την περπατημένη που προστάζει το κλείσιμο του blog, πρέπει να προλάβω να κάνω την μεγάλη αποκάλυψη!!!

Θα ξαναθυμίσω τα ερωτήματα που έχω υποβάλει.
Σε ποιο κόμμα ανήκει ο Παναγιώτης Σαββίδης;;;
Και υποψήφιος βουλευτής;;;


Έρχεται η αποκάλυψη με γραπτές αποδείξεις!!!