Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΟΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟ


Έχω σταματήσει τις τελευταίες μέρες να βάζω αναρτήσεις στο blog αφού έχω απορροφηθεί στην ανάγνωση και μελέτη των Σερραϊκών sites και blogs που "μαγειρεύουν" την ανάδειξη αρχηγού στη Νέα Δημοκρατία. Όπου και να στραφείς και ότι και να διαβάσεις βλέπεις πηχυαίους τίτλους του τύπου " Τα Ντοράκια και τ'αλλα παιδιά>", "Σαμαρά θέλουν οι Σερραίοι", "Ψωμιάδης και ας μην έχω να φάω ", "Άλλο Πέπη κι'αλλο πρέπει" και διάφορες άλλες τέτοιες σαχλαμάρες. Όπως καταλαβαίνεται ο κάθε "δημοσιογράφος" και ο κάθε "πικραμένος" ανάλογα με τα συμφέροντα, τις κατευθύνσεις, την γραμμή που έχει λάβει ή ακόμα και ανάλογα με την εμπάθεια, αντιπάθεια και συμπάθεια που έχει για κάποιον υποψήφιο, γράφει ανάλογα.
Θα μου πείτε πως πάντα έτσι ήταν τα πράγματα και πως αυτό σημαίνει "δημοσιογραφία" για τους τσαρλατάνους αυτής. Θα συμφωνήσω, αλλά νομίζω πως πρώτη φορά βλέπω τόση αναξιοπιστία. Έχω λοιπόν να τους ρωτήσω μερικά πραγματάκια.
-Ποιες είναι ρε αδέλφια οι πηγές σας. Στα περισσότερα "ρεπορτάζ" σας δεν διαβάζω καν ούτε το κλασικό "σύμφωνα με πληροφορίες". Κοπανάει ο καθένας ότι γουστάρει και κολλάει ότι ταμπέλες θέλει.
-Μίλησε κανένας από τους Σερραίους συνέδρους για το ποιον πραγματικά υποστηρίζει; Δήλωσε κανένας σύνεδρος ανοιχτά το τι θα ψηφίσει;
-Ποιος έβγαλε το συμπέρασμα για το αν οι Σερραίοι στηρίζουν Ντόρα ή Σαμαρά ή οποιονδήποτε άλλον;
-Οι Σερραίοι Νεοδημοκράτες βουλευτές, πολιτευτές και γενικά σύνεδροι, συμφωνούν με το να τους κολλούν ταμπέλες και να προδικάζουν άλλοι την ψήφο τους;;;