Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ...


Σωστά διαβάσατε...αλλά λάθος καταλάβατε!!!
Κάποιοι μάλιστα βιάστηκαν να πανηγυρίσουν ενώ κάποιοι άλλοι απογοητεύτηκαν.
Το μόνο σίγουρο είναι πως φεύγω διακοπές και θα αραιώσω τις αναρτήσεις. Βλέπετε, μπορεί να είμαι πίσω από τις φυλακής τα σίδερα σε λίγο καιρό και έτσι αποφάσισα να απολαύσω την ελευθερία μου όσο ακόμα προλαβαίνω.
Θα κάνω μια δεκαπενθήμερη περιοδεία σε δημοφιλείς προορισμούς με το σκάφος μου(Μύκονο, Σαντορίνη, Ίο , Ελούντα, Φολέγανδρο και Αστυπάλαια) και θα γυρίσω ανανεωμένος λίγο μετά τον Δεκαπενταύγουστο.
Η επιλογή να ταξιδέψω με το σκάφος μου είναι και αποτέλεσμα του φόβου που έχω και για την τύχη του. Μετά τα νέα μέτρα που εξαγγέλθηκαν, πιθανότατα να αναγκαστώ από το Σεπτέμβρη να το πουλήσω, αφού μάλλον δεν θα μπορώ να το έχω δηλωμένο άλλο σαν ψαροκάικο.
Αναχωρώ λοιπόν και όπου πιάνω λιμάνι θα πετάγομαι μέχρι το κοντινότερο ιντερνετ καφέ να ρίχνω και καμιά κακία.
Ευχηθείτε μου καλές θάλασσες!!!

P.S. Κάποιοι μπορούν να ελπίζουν και σε ένα ναυάγιο!!!